Sabtu, 23 Disember 2017

I-CARE HASANAH, PRODUK TAKAFUL DENGAN TEMPOH BAYARAN PENDEK, PERLINDUNGAN LEBIH PANJANG DAN TUNAI SETIAP TAHUN UNTUK ANDA.



contoh ilustrasi produk I-CARE HASANAH dari Hong Leong MSIG Takaful.

Assalammulaikum wbt dan salam sejahtera.


Satu lagi produk terbaru yang hebat dan memenuhi gaya hidup zaman millennia dari HONG LEONG MSIG TAKAFUL iaitu produk , I-CARE Hasanah.

Antara keisitimewaan utama produk I-CARE HASANAH dari Hong Leong MSIG Takaful :

1. Jumlah minima untuk memiliki produk I-Care Hasanah ialah RM50 sebulan sahaja.

2. Pilihan pembayaran tempoh premium yang pendek.

3. 2 pilihan tempoh premium untuk Takaful I-care Hasanah, sama ada 8 tahun atau 10 tahun.
Perlindungan selama 20  tahun (bayaran premium takaful hanya 8 @ 10 tahun, ekstra 12 @ 10 tahun perlindungan, disamping bayaran tunai  (setiap tahun untuk anda, atas pilihan anda) yang di namakan ‘Living Assitance Care’ ).

4. Pilihan Face Plus polisi dimana anda akan menerima jumlah keseluruhan amaun di lindungi berserta nilai tunai. Kebanyakan insurans atau takaful hanya mempunyai pilihan Level Face iaitu hanya salah satu pilihan ,sama ada jumlah amaun dilindungi atau nilai tunai.

Untuk mendapatkan Living Assistance Care ini, anda wajib menambah rider , Living Assitance Care ini dalam polisi anda.

Ini Keisitimewaan Living Assitance Care :-

1. Pembayaran tahunan Living Assistance hampir 50% jumlah premium tahunan anda.

2. Bayaran minima Living Assistance Care ialah serendah RM600 setahun khas untuk anda.

3. Anda boleh memilih untuk menerima Living Assistance Care bermula akhir tahun pertama polisi I-care Hasanah anda atau akhir tahun ke 10 polisi I-care Hasanah anda sehingga akhir tahun ke 20.



Kesimpulan produk I-CARA HASANAH dari HONG LEONG MSIG TAKAFUL ini ialah,

Tempoh jangka masa pembayaran premium yang singkat. Adalah ciri utama produk I-CARE Hasanah beserta ‘wang tunai’ setiap tahun selama 20 tahun. Ia sesuai untuk semua kategori dari baru bekerja, sedang bekerja, berkahwin dan menunggu untuk pencen atau bersara.

Polisi I-Care Hasanah dari HONG LEONG MSIG TAKAFUL ini boleh dimiliki dengan bayaran serendah RM50 sebulan. Jumlah bayaran rendah yang mampu untuk semua kategori pendapatan.

Pilih tempoh bayaran yang anda suka dan sesuai dengan matlamat anda 8 tahun atau 10 tahun. Anda akan dilindungi selama 20 tahun. Tentu anda akan tenang tanpa memikirkan bayaran premium akan datang , malah bonus anda juga boleh menikmati  living care assistance , iaitu satu bayaran yang diberikan setiap tahun untuk anda yang menyamai hampir 50% bayaran premium tahunan anda untuk I-Care Hasanah ini.

Tunggu apa lagi, untuk maklumat lanjut produk I-CARE HASANAH dari HONG LEONG MSIG TAKAFUL ini, anda boleh menghubungi talian atau whatapps ke

016 276 2636

Untuk maklumat lanjut produk.


Terima Kasih.







2 ulasan:

nik berkata...

Blh dptkn detail pelan..kinb_b@yahoo.com

Deeja berkata...

Done. Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...