Sabtu, 11 November 2017

Produk Terbaru


Eksperimen ke 3 untuk produk terbaru akan datang 
Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Terus berusaha eksperimen, Trial dan error.

Insyallah produk terbaru akan mula dipromosikan pada minggu hadapan.

Selaras dengan konsep makanan untuk kulit yang mengambil ilham Info yang pernah di Baca di salah sebuah buku keluaran Persatuan Pengguna Pulau Pinang,  hanya di galakkan makanan sahaja di sapu di wajah dan tubuh,  maka konsep ini di guna pakai untuk barisan produk pertama keluaran By QK.

Di masa ini hanya produk berunsur makanan sahaja di perkenalkan.  Perancangan masa hadapan 3 atau 5 tahun lagi hanya akan jelas seiring respon dari para pelanggan dan pengguna produk By QK Ini.

Pihak produk By QK akan cuba sedaya upaya mencari ilmu,  ilham dan membuat pelbagai eksperimen lagi untuk produk dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Tentu sekali perancangan ini ada untuk produk seterusnya.

Istimewa untuk keluaran By QK ia hanya diperbuat dari bahan makanan.

Anda tidak perlu risau jika anda atau kanak-kanak mahupun anak anda tertelan atau termakan produk ini,  berbanding produk berasaskan bahan kimia lain ( Hair Gone bahan asas dari kapur makan,  ia satu-satunya bahan yang agak bahaya untuk kanak-kanak jika termakan atau termasuk mata).

Mencari ilham dan ilmu dari diary yang penuh Info semenjak remaja,  termasuk segala buku dan catatan simpanan juga buku terbaru dan Info perkongsian pelbagai pihak.

Pelbagai eksperimen di cuba untuk mendapatkan hasil paling terbaik,  baru ia dipersembahkan untuk di perkenalkan di Blog ini.

Untuk hari ini,  eksperimen ketiga dilakukan setelah hampir sebulan pelbagai idea dan eksperimen dilakukan.

Setiap bahan-bahan makanan yang sesuai ditanam di Tanah dan cuaca Malaysia ini,  disatukan  dalam satu produk dan disesuaikan untuk setiap bahagian tubuh.

Insyallah beberapa eksperimen tambahan akan dilakukan lagi untuk hasil terakhir agar ia memuaskan hati semua pihak.

Semoga ia dipermudahkan.


Terima kasih.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...