Khamis, 20 April 2017

PROJEK RAYA 2017


CRUNCHY FLAKES by QK siap di masak dan Freshly Made 

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Untuk anda yang mencari peluang menambah pendapatan di bulan Ramadan dan Aidilfitri ini,  Crunchy Flakes by QK Kini dibuka untuk tempahan jualan di bazar-bazar,  pejabat, online,  dropship dan belian terus.

Untuk PROJEK RAYA AIDILFITRI 2017 ini,  anda boleh membeli Crunchy Flakes by QK Ini secara kilo atau pukal.

Ia terus dibungkus didalam plastik besar dan di hantar terus kepada anda.   

Terpulang kepada anda untuk menikmati Crunchy Flakes by QK sebagai menu sahur atau berbuka puasa anda sekeluarga atau jadikan ia sebagai hidangan hari raya anda.

Alternatif lain anda juga boleh menjual Crunchy Flakes by QK Ini secara dropship atau membeli di dalam pek besar dan bungkuskan ia sendiri.

Anda boleh meletakkan Crunchy Flakes by QK sebagai salah satu hadiah di dalam hamper untuk insan tersayang anda,  sebagai buah tangan kepada bakal mertua atau hadiah kepada pelanggan anda di dalam bekas yang cantik dan menarik.

Anda boleh memohon dari pihak Crunchy Flakes by QK sendiri Untuk botol hiasan pilihan anda.

Alternatif anda boleh mereka bentuk dan membuat packaging sendiri. 

Botol kecil 100gram RM7,  botol biasa 200 gram RM12
Harga Crunchy Flakes by QK dijual di dalam botol 100 gram dengan harga RM7. 

Botol biasa 200  gram dengan harga RM12. 

CRUNCHY FLAKES by QK Ini ialah emping jagung bermutu tinggi yang dilimpahi kacang pis hijau dan kacang shandong. 

Di tabur rempah kari kaw dan herba terpilih serta lada kering dan daun kari segar yang di goreng menggunakan minyak jenama Saji yang masih baru. 


CRUNCHY FLAKES by QK 
CRUNCHY FLAKES by QK boleh di nikmati ketika bercuti,  di dalam kenderaan awam,  terperangkap di dalam jem di tengah jalan raya ketika anda berpuasa atau ketika anda kelaparan.

Ia juga boleh dinikmati sebagai snek di waktu malam atau ketika di pejabat mahu pun menonton televisyen juga perbincangan bersama rakan-rakan.

Bagi anda yang suka kunyah-kunyah dan ingin snek yang kurang manis,  ini antara snek pilihan yang lebih sihat berbanding snek komersial lain.

Jika anda inginkan snek sihat pilih snek dari bahan asli bukan proses dan sebolehnya organik. Emping jagung masih bahan makanan yang di proses.

CRUNCHY FLAKES by QK Kini dibuka untuk tempahan bulan puasa ( Ramadan)  dan untuk PROJEK Kuih Raya Aidilfitri 2017.

Untuk maklumat lanjut sebagai Dropshipper atau ingin menjadi penjual Dan pemasaran Crunchy Flakes by QK  Anda boleh terus whatapps ke

016 276 2636 


Tawaran di buka sekarang. 


Terima kasih.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...