Isnin, 24 April 2017

Fakta Penting Crunchy Flakes by QK


CRUNCHY FLAKES by QK 
Assalammualaikum dan salam sejahtera. 

Saya kerap menerima pertanyaan mengenali Crunchy Flakes by QK. 

Ini fakta Penting yang perlu anda tahu sebelum membeli Crunchy Flakes by QK. 

1. CRUNCHY FLAKES by QK tidak sesuai untuk mereka yang sedang mengharungi proses Topical Steroid Withdrawal (TSW)  juga mereka yang sedang menghadapi masalah ekzema. 

2. Kerepek jagung ialah bahan makanan proses.  Di ulang sekali lagi bahan makanan proses.  Saya faham ia sering diiklankan di di war-warkan sihat namun ia bukan sihat seperti yang anda fikirkan.  Ia cuma lebih sihat berbanding snek lain atau dessert lain yang dilapis pelbagai bahan manis,  trans fat demi trans fat.

Contoh snek lain di salut coklat tinggi gula proses,  tambah lagi krimer pekat manis juga transfat,  tambah lagi Nutella dan sebagainya. 

Dengan kata lain snek Crunchy Flakes by QK bukan snek sihat namun snek ke arah lebih sihat sebelum anda berubah ke 100% pemakanan sihat dan terus meninggalkan biskut,  cookies dan snek perisa lain. 

3. Harus diingatkan jika anda mengamalkan eat clean bukan sahaja Crunchy Flakes by QK Anda harus tinggalkan ini termasuk Corn Flakes atau bijirin sarapan lain.  Namun jika anda masih kekal menikmati wafer,  biskut,  kek dan sebagai,  Crunchy Flakes by QK mungkin jauh lebih baik berbanding pilihan yang ada. 

4. CRUNCHY FLAKES by QK Sesuai untuk kunyah-kunyah.  Ia boleh dinikmati pada bila-bila masa di mana jua. 

Jika anda mahukan snek sihat sebenar anda boleh menikmati jagung rebus atau buah-buahan sahaja. 

5. Untuk pesanan produk Crunchy Flakes by QK Anda boleh terus whatapps 

016 276 2636 

6. Anda juga boleh menjadi agen jualan dan dropship Crunchy Flakes by QK.  
Pilihan lain,  beli sahaja Crunchy Flakes by QK dalam peket besar dan gunakan sahaja bungkusan atau peket anda sendiri untuk jualan anda sendiri. 

7. CRUNCHY FLAKES by QK Amat sesuai sebagai makanan untuk sahur dan berbuka puasa juga untuk hidangan kerepek hari raya. 


Sila what apps segera. 


Terima kasih 







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...