Isnin, 4 Ogos 2014

JOB DI RUMAH betul atau Tipu ?



indahnya berkerja dari rumah , sambil buat kerja sambil tengok tv,.. heheheh - terima kasih kepada google atas imej ini


Assalammualaikum wbt....dan hai...untuk pembaca blog saya yang tersayang...

Kali ini saya ingin sharing sedikit tentang job di rumah.. saya percaya tentu ramai antara anda pernah mendapat flyer.. tengah melayari internet , tiba-tiba muncul iklan job di rumah dan sebagainya yang berkaitan job di rumah...

Actually saya dan rakan-rakan saya.. dah lama mendengar tentang job di rumah ini, tetapi serius tidak berminat lansung.. tetapi entahlah... mungkin kerana dalam 2-3 bulan ini, adik perempuan saya asyik 'bising' mengenai job di rumah kepada saya.. .so banyak kali dia suruh saya mencubanya as a part time dan side income kerana adik saya tahu saya suka menulis...(sejak ada blog)..dan selalu berkata kepadanya ingin menambah pelbagai jenis side income.. .kerana seboleh-bolehnya kini.. jika ia membabitkan masa saya.. saya inginkan sesuatu yang berharga atau tidak sia-sia.. that mean .. jika saya aktif intagram saya ingin mengiklankan produk saya disamping menambah kenalan dan pelanggan malah facebook saya yang telah lama 'dinyah aktif' turut diaktifkan kembali baru-baru ini untuk menjadi platform 'pengenalan' produk yang saya jual dan bakal dijual...selain menjalinkan kembali hubungan dengan kawan-kawan lama yang terputus hubungan... oh! ya.. selepas ini blog dan segala media social saya juga akan digunakan untuk memperkenalkan produk Takaful yang bagi saya amat bagus untuk mereka yang mencari pelan perlindungan yang berharga rendah dan berpatutan...

Kembali kepada job di rumah yang hangat diperkatakan sekarang ini.. dari pembacaan yang saya google  , kebanyakan blog menceritakan bahawa, job di rumah ini adalah betul @ benar walaupun jika anda google "job di rumah tipu atau betul ?'... 95% blog menulis bahawa ia adalah betul.. malah blogger tersebut juga telah mencubanya dan mendapat bayaran dari kerja yang mereka lakukan. .. ini antara entry menarik tentang job di rumah yang saya jumpa dari salah seorang blogger http://inialolo.blogspot.com/2013/05/duit-oh-duit-job-di-rumah-betul-ke.html .

Setakat ini apa yang saya tahu dari adik perempuan saya, anda perlu membayar RM50 untuk mendapatkan ebook dan user id dan password... selepas itu anda boleh melayari laman web job di rumah dan mula mencari kerja yang sesuai dengan anda... (saya belum habis mengtelaah dan mengkaji ye... .banyak pula jenis-jenisnya job di rumah ini rupanya... ada ifreelancer , Elance, oDesk dan sebagainya)

Bagi anda yang kebosanan, tetapi mempunyai skill tertentu especially menaip dan ingin mencari pendapatan ektra atau sampingan bolehlah mencuba.. Harus diingatkan ... cara untuk mendapatkan kerja atau projek adalah bergantung kepada andadiri  sendiri.. .sila buat 'resume' anda cantik-cantik... jika anda tidak pandai menaip.. anda boleh belajar menaip disini (portal job di rumah) untuk menguji kepantasan anda menaip...

Istimewanya tentang job di rumah anda boleh bekerja dimana-mana sahaja.. samaada dirumah, ketika bercuti , dimana-mana negara asalkan anda ada akses internet.. dan pakar dalam bidang anda atau kerja yang anda mohon... Harus diingatkan.. job di rumah tidak menjamin anda mendapat kerja atau projek. ini terpulang dengan kerajinan anda dan kepakaran anda.. .sila berusaha lebih sikit ye.... Majikan akan pilih anda layak atau tidak mengikut resume anda... Dont worry, job di rumah ada memberi tip-tip menarik untuk dikongsi kepada anda bagaimana resume anda boleh menarik perhatian majikan diseluruh dunia... (anda boleh bekerja dari mana-mana negara & bekerja untuk syarikat di seluruh dunia- kerja dirumah memang amat popular sekarang terutama di luar negara khususnya..)

Baiklah, saya akan sharing lagi info job di rumah ini lagi dengan anda.. .saya pun akan mencuba job di rumah ini juga menggunakan user dan password adik perempuan saya untuk melihat hasilnya dalam masa terdekat ini. .insyaalah... tetapi dengan banyaknya perancangan saya yang tersusun dalam waktu terdekat ini. .saya akan cuba merealisasikan agar job di rumah termasuk dalam jadual mingguan saya... insyaalah saya akan study lebih lanjut mengenai job di rumah sebelum mencubanya dan aktif dengannya ... dan akan berkongsi step by step serta progressnya dengan anda...

Sekian sahaja entry untuk kali ini... Jutaan terima kasih kerana membaca entry ini. .salam sayang dari saya... love, huge & kiss....



**** update**** hari ini 7/8/2013 - heheheh i selamat mendaftar Agen Affiliate untuk job di rumah hari ini...  jika anda berminat untuk bekerja dari rumah.. sila pergi ke link ini untuk mendaftar ye..  http://jobdirumah.com/qisyakhadeeja

4 ulasan:

faizal berkata...

job dirumah memang terbaik

Deeja berkata...

Msh belum mencuba lg wlu my sis dh register smua. Tp dr pembacaan rmi juga yg buat duit dgn JDR ini tmsk blogger.

Tanpa Nama berkata...

Apa update terbaru psl JDR? Klu tgk scamadviser.com, score JDR is zero. maknanya mmg sah2 scam. Klu ikut scamadviser la.

Deeja berkata...

My sis xbuat pun. Buat sekali kena tipu terus Stop coz dia cakap kena baca betul-betul coz ada yang scammer.
Jika scamadviser ada cakap macam tu maybe betullah.
Jika ikut pembacaan ada juga cakap betul Base on experience dia orang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...