Rabu, 13 Ogos 2014

ANDA KATEGORI MANA ?????





so.. anda kategori mana ? playboy @ prayboy

Assalammualaikum wbt.. dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang…. Ini kisah seterusnya untuk saya kongsikan dengan anda…


Di sebuah kopitiam.. setelah tamat disscussion.. dan semua kawan sudah pulang… :-

Gadis A : Apa cerita kawan kau eddry yang hensem tu?.. bertahun tak jumpa dia.. hensem dia tu… dah ada gf belum? Orang macam tu mesti ramai nak… baik je nampak orangnya….. 

Lelaki A: baik?... playboy tu ye…

Gadis A: hello… dia setakat mulut manis… bukan playboy.. mulut manis dengan playboy ni different…

Lelaki A: playboy lah tu.. dah semua gal dia nak… memang playboy…

Gadis A : tu nakal namanya… adui.. playboy ini jenis ‘permainkan’ wanita… aku semua laki aku cakap hensem.. kalau dah memang hensem. .dan puji depan2..” u ensemlah”… so what?..

Lelaki A: kau ni tak faham… nakal tu lain… nakal tu sekadar usik-usik tak bagi hope… nih kalau bagi hope playboy la….jahat plak lain.. banyak teruk dari nakal…

Gadis A: playboy ni… kau kuar dengan gal A ko cakap kat semua kawan kau depan gal tu ni gf kau.. esoknya kau bawa gal B .. kau perkenalkan dengan kawan-kawan kau ini gf kau jugak depan gal B tu.. lusa pun sama.. gal C plak.. tulat gal D pulak.. faham?.. tu playboy.. sekali hantar sms “morning darlings”. .kat 10 gal.. faham???...

Lelaki A: ikut kau la.. malas aku layan…




Suasana diam sebentar.... lepas itu.. biasalah perempuan.. sambung lagi bercakap... heheheheh
 

Gadis  A: kalau kasanova plak.. lepas tidur dengan gal tu.. tidur dengan  gal len. .pastu gal len lagi… pastu wat-wat tunang pastu nak kahwin sangat dah putus… pastu dengan gal len plak.. tu kasanova ye….

Lelaki A: Kalau jenis  kuat melayan?...

Gadis A : gal ke laki ke kalau kuat melayan.. .yang orang hantar sms 10 patah.. dia reply balik 15 patah… orang ajak keluar.. .dia pun keluar… .orang beli barang hadiah segala dia ambik.. orang nak perkenalkan kepada family parent.. ikut jek.. coz dah biasa kenal semua family kawan-kawan berlainan jantina.. lepas tu wat ala “gal @ boy melayu terakhir”..  pastu makan pun duk suap-suap.. tu kuat melayan ye.. harap maklum….

Lelaki A : bis kalau orang tak kuat melayan macam mana?..tapi  orang tu plak yang jenis ‘perasan’ macam mana plak?

Gadis A : Orang tak kuat melayan ni.. kadang-kadang 20 sms @ msg hantar pun dia tak layan…. Coz dia taknak.. tak bagi orang ‘hope’ mengarut…. Bila orang bagi hadiah @ ajak keluar nak belanja makan semua.. tolak dengan elok.. tu tak kuat melayan… tak wujud orang jenis ‘perasan’ ke tak… layanan kita yang membuatkan orang yang dari tak reti nak ‘perasan’ boleh perasan ye…

Lelaki A: abis.. kalau dah kita buat sale... takkan nak cakap kuat melayan plak. .kalau dah client kita berlainan jantina.. birthday dia mesti 1st wish.. hantar kek segala… raya pergi beraya kat rumah kalau dia ajak.. buat open house segala….mestilah kenal family terus… Sedap je kau buat conclusion.. kira kau pun sama.. kuat melayanlah ye…

Gadis A: hello… aku cakap dengan client dalam phone… tak berjam ye.. cakap benda yang penting-penting.. sms @ message only hal bisness ye dengan wish besday & raya… just kalau dia question nak beli benda yang dia tak tahu kat mana baru aku bersungguh reply.. btw, client aku bujang-bujangan tak adalah yang ‘terover’.. kita boleh kenallah orang suka kita jatuh hati tak.. so janganlah bagi hope.. atau buat suara lemah lembut manja.. ayat manis menggoda melampau. .agak-agaklah.. be professional… malah kadang-kadang aku menipu je status aku yang aku dah tunang ok… maksudnya aku tak kuat melayan… ada faham???...

Lelaki A: kau tahu tak.. antara lelaki dengan wanita… wanitalah lagi banyak bagi hope..especially yang age-age macam kau ni ye…

Gadis A: hello… apa kena mengena age aku.. dengan kaum wanita lagi banyak bagi hope?...

Lelaki A: ialah.. aku nak cakap nanti takut kena hentam… tapi serius… kau pi Tanya lelaki yang lain.. jangan asyik cakap lelaki saja ye… bab kuat melayan pun.. terutama kat fb semua pun wanita…. 

Gadis A: try ko cakap … macam mana jenis melayan dengan bagi hope?.....

Lelaki A : ko pi buka fb , kau tengok sendiri.. lepas tu tengok sekeliling kau ye.. .kalau bercakap pun. .. sampai badan kepala dah nak kehadapan atau berdekatan lelaki time ketawa.. .benda tak kelakar pun buat ketawa-ketawa.. motif????....aku tak cakap kau ye.. kau different… hehehehe.. kang.. putus siratulrahim plak….. hahahahah

Gadis A: malas aku layan kau.. setakat set tak sampai rm10. .. sila belanja ye… aku nak balik.. dah janji ye dengan Mazlan nak teman dia keluar pi shopping baju malam ni.. Sanggup tu datang dari KB  nak shopping baju punya pasal kat KLCC… 

Lelaki A: pasal dia tak ajak aku teman dia shopping?.. aku free malam ini.. dah la datang KL tak inform…. Tak kan takut aku suruh belanja kot.. .income pun puluh ribu... berkira ye dengan aku.. heheheheh

Gadis A: dia datang kejap je kot.. tu tak bagi tau kau… lagi pun memang every 2 wex dia datang KL.. ajak aku teman dia shopping…dah berbulan dah…macam tu…

Lelaki A : every 2 wex ????? (muka kehairanan sangat..) hmmmmm……

Selepas membayar bil.. masing-masing membawa haluan sendiri…


Terima kasih kerana membaca entry ini.. salam sayang dari saya.. love, huge & kiss....


** Terima kasih juga kepada google atas gambar-gambar diatas... 





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...