Khamis, 21 Ogos 2014

CANDID AIDILFITRI 2014



Assalammualaikum wbt.. dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.. semoga anda semua berada didalam keadaan sihat dan gembira hendaknya...

 So, pada kali ini saya saja ingin berkongsi gambar-gambar candid @ tak jadi family saya didalam blog saya sebagai tanda ingatan ...dan kenangan saya...   saya hanya memasukkan beberapa keping sahaja sebagai kenang-kenangan... ini adalah gambar-gambar family dan sanak saudara saya...





pic candid ibu dan adik beradik saya , ipar dan anak saudara saya...

pic candid keluarga saya dan sanak saudara di rumah saya dan rumah kakak saya

keletah anak-anak saudara saya dan anak sepupu dihari raya kedua

pic candid raya kedua, kakak saya dan anak saudara saya serta sepupu ...


Sesekali bila tidak ada mood menulis... saya lebih suka hanya memasukkan gambar sahaja.. terima kasih kerana membaca entry ini..... .salam sayang dari saya.. love , huge & kiss...





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...