Isnin, 29 Januari 2018

PRODUK RAWATAN BIBIR SEMULAJADI DAN SELAMAT, PENYELESAIAN MASALAH BIBIR PUCAT, HITAM DAN LEBAM



PRODUK PERAWATAN BIBIR DARI BAHAN MAKANAN SEBENAR, LIPS TREATMENT VS LIPS TINT
Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Masalah bibir bukan sahaja dialami oleh kaum wanita, namun kini turut menghantui kaum lelaki. 

Bibir hitam akibat penggunaan lipstik, penghawa dingin dan faktor usia bukan lagi perkara kecil dan semakin kerap dihadapi oleh pelbagai golongan dan usia.

Menggunakan lipstik atau gincu komersial yang dikatakan mengandungi pelbagai vitamin untuk merawat kulit namun sebenarnya mempunyai kandungan bahan kimia lain yang menyebabkan masalah bibir langsung tidak membantu. Malah bibir asal yang dahulu merah semakin pucat dan lebih teruk lagi jika masalah bibir kering dan lebam mula menjengah.

Cuba lihat bibir anda dalam cermin setelah bangun dari tidur tanpa sebarang sapuan balm bibir adakah ia merah atau pucat?.

Lihat kembali bahan-bahan kandungan yang digunakan dalam produk bibir anda dari lip balm, gincu atau produk perawatan bibir anda? adakah ia selamat? jika anda tidak tahu, anda boleh gunakan google untuk maklumat lanjut setiap bahan tersebut.

Di botolkan dalam botol kaca berkualiti tinggi menggunakan roller ball Stainless Steel
Lips Treatment Vs Lips Tint dari set RED LIPS ialah produk perawatan bibir berasaskan bahan makanan semulajadi 'real food' bukan pewarna pemakanan namun dari warna semulajadi makanan berasaskan tumbuhan.

Bahan utama produk ini tentu sekali madu mentah yang tinggi khasiat dan pelbagai vitamin dan bahan galian.

Ia bahan yang selamat kecuali anda ialah individu yang alergi kepada madu. Madu telah terkenal zaman berzaman sebagai antara bahan perawatan dalam kecantikan termasuk kecantikan kulit dan tubuh badan juga untuk perawatan bibir.

Dibancuh dan diperam dengan bahan makanan lain untuk hasil maksima, Lips Treatment vs Lips Tint ini didatangkan dalam botol kaca import berkualiti tinggi yang menggunakan roller ball diperbuat dari stainless steel untuk memastikan ia lebih selamat dan botol kaca tidak mudah leach.

Produk bibir tanpa bahan kimia bahaya, tanpa pewarna tiruan, tanpa paraben, tanpa pewangi, tanpa pengawet dan 100% semulajadi dan dihasilkan dari bahan makanan ini di perkenalkan dengan harga RM9.90 sebotol . Sila ambil perhatian isi kandungan produk ini hanya separuh botol untuk memberi ruang udara .

Anda boleh menggunakan produk perawatan bibir semulajadi dan selamat ini sebagai perawatan bibir dan sebagai lips tint (anda wajib memakai berulang kali dan sentiasa touch up untuk mendapatkan warna merah lebih jelas).

Sila pakai produk ini waktu malam sebelum tidur untuk kesan maksima.


Untuk Pertanyaan dan pembelian LIPS TREATMENT VS LIPS TINT ini anda boleh terus hubungi atau what apps terus ke

016 276 2636


Terima kasih.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...