Khamis, 2 April 2015

BLOGGER : Apa Yang Saya Pelajari ...



March 2015


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang... mengambil kesempatan waktu yang terbatas ini.. saya ingin berkongsi dengan anda pengalaman saya dalam melihat setiap entry yang sentiasa berada teratas di HOT ENTRY blog saya ini.. adalah article .. atau entry yang memang lahir original dari penulisan saya sendiri...even entry KHASIAT HABBATUS SAUDA.. adalah entry original dari pengalaman penggunaan saya sendiri.. termasuk entry khasiat yang memang original dari apa yang sentiasa saya nikmati dan amalkan... 

Berkenaan entry berlabel LOVE.. sehingga hari ini. entry Tanda Sidia Menyukai anda didalam Diam terus berada dirangking teratas..  kerana penulisan saya itu.. walau diambil dari google tetapi tetap diubah mengikut ayat dan pengalaman saya sendiri.. apa yang saya pasti.. disetiap entry yang saya tulis dari ilham saya sendiri sentiasa mempunyai komen malah saya menerima banyak email yang bertanyakan mengenainya juga wassap dari pembaca blog saya yang baru berusia 2 tahun tepat 2 febuari tahun ini...

Sebagai insan penulis yang baru berlatih.. saya ingin berkongsi dengan anda.. segala apa yang saya rasai.. ia saya akui terdapat banyak khasiat yang saya google dan copy hampir 100% kerana ketiadaan masa.. tetapi article yang saya copy itu jarang mendapat lebih banyak viewer dan kurang top di google search berbanding article dari pengalaman saya sendiri..

Dikesempatan ini , saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda kerana rajin membaca dan mengoogle search engine "qisya khadeeja"., "princess khadeeja" , "queen khadeeja".. "little queen khadeeja" yang sentiasa saya lihat hampir setiap hari di bahagian keyword blog stat saya ini... Saya amat menghargainya...

Ini sahaja yang saya dapat kongsikan kepada anda yang sudi melawat blog saya ini.. terima kasih kerana membaca entry ini. salam sayang dari saya.. love, huge & kiss..


**** Bila Kisah Lalu Menjelma juga adalah antara entry HOT dan TOP dalam label love di blog saya ini... .terima kasih kepada anda yang mengemarinya...





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...