Selasa, 16 Oktober 2018

Susu kambing Serbuk Organik Keluaran Muslim


susu kambing organik jenama Mikkae 

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Bagi anda yang mencari susu kambing organik yang tidak menambah gula dan 100% asli dan organik.  Selain jenama Purenat yang mudah didapati di farmasi dan pasaraya,  anda juga boleh mencuba jenama keluaran Muslim yang juga 100% asli dan organik serta tanpa campuran bahan membahayakan lain termasuk gula atau maltodextrin, bahan perisa tambahan,  pengawet,  pewarna atau krim bukan tenusu,  anda boleh mencuba jenama susu kambing serbuk Salic atau Jenama Mikkae. 

Kedua-duanya ialah susu kambing organik yang selamat berbanding susu kambing campuran lain.  Ia adalah 100% serbuk susu kambing asli jenis saanen yang terkenal sebagai kambing baka terbaik. 

jenama susu kambing organik dalam bentuk serbuk Salic. 

Selama mengamalkan jenama susu kambing organik dan asli 100% baik jenama Purenat, Salic mahu pun jenama Mikkae.  Ketiga-tiga rasa susu ini sama sahaja. 

Anda boleh membeli susu ini yang dijual oleh agen-agen berdaftar mereka,  hanya perlu rujuk sahaja laman web jenama Salic atau Jenama Mikkae. 

Jenama Purenat lebih mudah didapati di kebanyakan farmasi. 

Jenama salic dan Mikkae,  juga boleh dibeli Online di shopee. 

Saya mendapatkan jenama Salic Goat dari Agent di Kuantan.  Ia dijual dengan harga rm44 untuk 400 gram.  Jenama Mikkae pula harganya RM35 untuk 250 gram.  Jika anda bernasib baik anda boleh membeli susu kambing Mikkae ketika promosi dengan harga RM29  untuk 200 gram.  Saya mendapatkan susu kambing Mikkae hanya di shopee. 

Selamat mencuba 2 lagi jenama susu kambing serbuk organik dan 100% asli untuk pemakanan harian anda. 

Semoga artikel ini membantu anda. 


Terima kasih. 



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...