Selasa, 6 Februari 2018

PRODUK UNTUK MENCERAHKAN KETIAK. PENYELESAIAN KETIAK HITAM DAN KUAT BERPELUH.



Hair Gone produk mengunakan hanya bahan makanan terbaik
Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Realitinya, bau badan dan bau ketiak yang tidak enak adalah disebabkan bakteria juga faktor pemakanan dan gaya hidup tidak sihat individu tersebut. Ia juga ialah proses detoksifikasi jika anda bertukar ke arah diet lebih sihat. Dengan kata lain, banyak faktor yang menjadi sebab mengapa bau badan anda lebih kuat juga mengapa anda kuat berpeluh . 

Selain itu faktor cuaca juga pemilihan jenis fabrik baju anda turut memainkan peranan bagaimana bau peluh atau bau badan anda lebih kuat. Penggunaan produk ketiak tinggi bahan kimia iaitu deodorant dalam jangka masa lama lebih 10 tahun amalan tanpa henti juga merupakan faktor ketiak gelap dan bau yang tidak menyenangkan. 

Tiada apa yang dapat membantu menyelesaikan masalah anda agar ia tidak berulang lagi selagi anda tidak bertukar kepada diet yang lebih membantu menyelesaikan risiko ini selain bertukar kepada produk kurang bahan kimia atau produk lebih selamat. Ingin ditegaskan disini, tidak semestinya anda menggunakan bahan semulajadi seperti tawas ia lebih selamat, ini kerana tawas merupakan salah satu bahan yang terdiri dari sumber 'alum' atau aluminium yang dikatakan amat toksik dan boleh membawa kepada risiko kanser. Malah bahan asli sendiri terdiri dari bahan kimia tertentu yang tidak boleh di campur aduk sesuka hati.

Hair Gone produk dalam menyelesaikan masalah ketiak hitam, kuat berpeluh dan berbau
Kapur ialah bahan yang amat terkenal dalam membantu mengurangkan bau ketiak dan mencerahkan ketiak.

Selain itu kapur juga ialah bahan yang digunakan untuk mencuci perut binatang dan organ dalaman binatang lain.

Kapur barus pula terkenal sebagai bahan mandian untuk mayat bagi menghilangkan bau dan kotoran.

Kapur ialah bahan makanan yang mempunyai unsur panas. Ia tidak boleh digunakan dalam jangka masa yang lama dan harus disesuaikan dengan tubuh dan kulit individu.

Tidak semua individu sesuai menggunakan kapur. Maka adalah disyorkan anda menggunakan kapur atau bahan semulajadi berdasarkan kesesuaian tubuh dan kulit anda sendiri.

Terdapat beberapa kes individu yang menggunakan kapur dibahagian perut menyebabkan perut mereka menjadi terbakar dan gelap dan mereka yang meletakkan kapur dibahagian ketiak menyebabkan ketiak semakin hitam dan lebam dan terluka kerana kesan sampingan menggunakan tawas dalam jangka masa lama serta produk kimia yang tinggi.

Hair Gone ialah produk semulajadi yang menggunakan kapur sebagai bahan asas utama. Maka ia tidak boleh dipakai untuk masa yang lama. Hanya pakai seminit ke 2 minit sahaja, kering sahaja anda harus terus bilas dan mandi.

Dalam penggunaan jangka masa lama, insyaallah ia membantu mengatasi masalah ketiak hitam, bulu ketiak lebat kerana kapur membantu menghaluskan bulu ketiak juga membantu mengurangkan peluh.

Segalanya mengenai Hair Gone anda boleh membaca ia di HAIR GONE PRODUK SEMULAJADI UNTUK PENYELESAIAN MASALAH KETIAK.

Untuk info, formula lama Hair Gone mengandungi sedikit campuran baking soda. Untuk formula baru, baking soda tidak lagi digunakan kerana PH baking soda yang tidak sesuai dengan ph kulit ketiak.

Anda juga boleh terus menghubungi atau what apps ke 


016 276 2636


untuk pertanyaan dan pembelian Produk Hair Gone. Untuk masa ini produk Hair Gone ditawarkan dengan harga pengenalan RM3.90 sebekas kecil.


Terima kasih.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...