Jumaat, 8 Julai 2016

Salam Aidilfitri 2016


siap sahaja bermakeup terus ambil gambar disinari cahaya matahari memancar

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.

Disini saya mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin kepada semua.

Jika anda sahabat atau saudara mara saya, mohon halalkan segala makan minum saya.

walau cuaca panas terik dan makeup mula mencair tetap tersenyum bergamabar di hari Raya Pertama

Menyambut hari raya Aidilfitri bersama keluarga saya di Kuantan, Pahang, keluarga saya mengambil tema warna biru turquise pada tahun ini seabgai tema baju raya satu keluarga kami.

Jangan pelik melihat kenapa saya memakai baju biru gelap atau royal blue, ini kerana saya tidak membeli baju raya tahun ini dan hanya memakai baju raya tahun lepas yang tidak sempat dipakai pada raya Aidilfitri sebelumnya. Ia, terlalu banyak koleksi baju raya yang belum sempat saya pakai dan jahit walau telah bertahun-tahun dibeli. Lebih-lebih lagi saya kebiasaannya hanya memakai baju raya sekali sahaja setahun dan terus tidak memakainya bertahun-tahun kerana saya amat jarang berbaju kurung atau kebaya kemana-mana.


keluarga saya beragambar bersama tema warna pilihan biru turquise untuk Aidilfitri 2016

Seperti tahun-tahun sebelumnya rumah saya sentiasa dipenuhi kunjungan saudara mara, dan sesi bergambar akan terus berlansung sehingga tamat kunjungan.

Semoga kami semua dipanjangkan umur dan terus mengeratkan silaturahim ke akhir hayat.


Bergambar candid di hari raya pertama

Semoga anda juga bergembira di Syawal tahun ini. Salam Aidilfitri dari saya sekali lagi dan Maaf Zahir Batin.

Terima kasih.






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...