Khamis, 21 Julai 2016

Datang & Pergi ...


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Telah hampir 2 bulan saya dan rakan-rakan meninggalkan SGI Vacation Club.

Hanya Ziela dan Mat Nor serta Shida masih setia berkhidmat disana.

Kami yang lain masing-masing memilih arah dan bidang baru.

lunch bersama ketika masih di SGIV

bergambar di fun fair ketika Event di Nilai N9

bergembira di fun fair yang diadakan di Nilai, Negeri sembilan
seronok sungguh mereka bermain  permainan langgar-langgar kereta
Istimewa ketika bekerjadi SGI Vacation ini , kami sering menghadiri pelbagai event dan berjumpa ramai penduduk yang tinggal dikawasan-kawasan berlainan.

bergambar di pejabat

bergambar bersama Ecah dan Azim, selepas Azim resign, kemudian giliran saya dan Ecah
menikmati burger bakar Abang Burn di Ocean , Melaka
dinner asam pedas
geng polkadot
Dengan kehidupan baru dan kerjaya yang berlainan kami tetap bersama. Bulan Ramadhan baru-baru ini kami tetap menikmati makanan arab di restoran arab bersama-sama di Hadramawt Palace.
menikmati makanan di restoran Arab , Hadrawart Palace di bulan Ramadhan
Dan sebelum itu hari-hari terakhir Atul, Amy dan Dira, kami sempat berposing beramai-ramai di pejabat.

melihat gambar-gambar yang telah diambil kami


selfie beramai-ramai dihari-hari terakhir Atul, Amy dan Dira

menikmati nasi lemak sebagai dinner di hari terakhir Atul bekerja disini

saya dan Amy yang semakin dimurahkan rezeki ditempat kerja baru

Ika, Saya dan Ecah juga akhirnya meninggalkan kerjaya ini

saya bergambar di depan cermin besar di Pejabat

saya dan Ecah bergambar di hari-hari terakhir kami disini

bergambar bersama Azim ,adik yang muda 17 tahun dari saya dan ibunya hanya tua 5 tahun dari saya

saya bergambar di cermin besar hiasan pejabat

Hai Azie.. berwhat apps dengan siapa?

Kami juga seperti insan lain, habis waktu kerja kami tetap pergi membeli belah dan cuci mata.


membeli belah di mahkota Parade dan menikmati dinner asam pedas

menikmati domino pizza , makan-makan dan berjalan-jalan di sekitar bandar Melaka 
mencuci mata di kawasan menarik di Bandar Melaka ini

menikmati mee sup popular disini bersama rakan-rakan

jalan-jalan di jonker walk

Seterusnya gambar-gambar lain yang diambil di Pejabat...

sempat berposing disini

Atul dan Dira yang lebih awal meletak jawatan

bergambar bersama Atul

gambar yang menjadi memori

gambar ini di ambil diluar pintu tandas...


tempat favourite kami berposing
Dan akhir.. yang datang pasti akan pergi...

Saya, Atul, Amy, Dira, Ecah, Ika, Azim, Nurul juga pergi meninggalkan kerjaya kami disini dan bermula dengan kerjaya baru kami.

hari terakhir berkhdmat disini bulan 30 Mei 2016

Terima kasih atas segala kenangan dan persahabatan disini.

Memang indah terutama ketika bermain-main & berjalan-jalan.

Semoga persahabatan kita tetap kekal abadi.

Terima kasih.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...