Selasa, 14 Julai 2015

BLOGGER : BLOG SAYA DAN IKLAN

Iklan paling atas adalah dari Exabytes, iklan tengah dari Nuffnang dan yang ketiga atau bawah dari Adsense


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang. Selamat Menyambut malam-malam terakhir Ramadan dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal datang.


bahagian tepi kanan adalah iklan dari Adsense

Setelah 2 tahun saya berkecimpung didalam penulisan blog, alhamdulillah, blog saya kini mempunyai 3 (Tiga) syarikat pengiklanan yang memaparkan iklan mereka di blog saya. Tiga  ( 3) syarikat pengiklanan itu ialah Nuffnang, Exabytes dan terbaru adalah Adsense. Syukur alhamdulillah atas perkembangan ini.

Iklan biru ditengah-tengah juga dariNuffnang

Menulis blog telah membantu saya banyak perkara. Dia memberi ilham untuk saya berfikir apa yang perlu ditulis dan dikongsi serta memberi manfaat kepada orang lain. Menjadikan saya lebih rajin membaca dan berfikir diluar kotak. Dan memberi saya rezeki yang tidak disangka-sangka termasuk dalam perniagaan Crunchy Flakes saya.

Iklan Zalora dibahagian atas adalah dari Adsense , dibahagian tengah juga dari Adsense dan bahagian bawah sekali adalah dari Nuffnang

Mungkin pendapatan dari blog saya buat masa ini tidak sebanyak dan semewah blogger popular yang lain. Tetapi ia sudah mencukupi untuk mengenalkan diri saya di google. Saya menetapkan jangka masa untuk blog ini menjadi medan pendapatan pasif yang lumayan untuk saya pada masa akan datang sebagai platform untuk memperkenalkan diri saya, imej dan juga tempat saya terus membina kerjaya atau perniagaan yang ingin saya pasarkan.

Saya percaya blog adalah medan paling mudah untuk memperkenalkan diri dan paling bertahan lama. Saya harap saya akan terus diberi peluang untuk menulis dan blog-blog saya akan menjadi bantuan untuk memperkenalkan diri saya juga segala perniagaan saya yang dalam perancangan atau yang sedang berjalan.

Terima kasih atas rezeki tuhan kepada saya juga google yang memberi peluang untuk setiap insan menggunakan enjin carian google ini sekaligus membantu saya mengembangkan sayap perniagaan dan kerjaya saya sendiri

Saya juga mengambil kesempatan ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada folower-folower saya dan juga semua pembaca blog saya ini. Tanpa sokongan kalian blog saya tidak akan sampai ke peringkat ini.

Salam sayang dari saya. Saya harap anda tidak terganggu dengan segala iklan di blog saya ini. Assalammualaikum.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...