Rabu, 28 September 2016

CARA MENJADI @ MENDAFTAR SEBAGAI PEMANDU UBER 2016



gambar kenangan April 2010 saya dan rakan saya Emma bergambar disebelah kereta milik kawan kami Dato Seri Dr Rusli Bin Zaman


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Semenjak tahun lepas UBER dikenali ramai sebagai salah sebuah perkhidmatan yang mengantikan fungsi 'teksi konvensional'.

Perkhidmatan ini sekaligus telah membuka peluang untuk anda yang mencari pendapatan sampingan sebagai pemandu UBER berdaftar sekaligus memberi peluang untuk anda yang tidak mempunyai sebarang pekerjaan atau menambahkan lagi pendapatan serta pengalaman baru sebagai pemandu UBER.

Saya berpeluang mendaftar sebagai pemandu UBER 2016 baru-baru ini setelah membaca dan mendengar sendiri perkongsian dari abang kepada adik ipar saya yang sebelum ini adalah pemandu uber yang Aktif.

Untuk permohonan menjadi PEMANDU UBER tahun 2016 ini anda haruslah ke website UBER atau terus ke link ini untuk mendaftar DAFTAR UBER DISINI .

UBER MALAYSIA untuk setakat ini hanya beroperasi di KUALA LUMPUR , JOHOR BAHRU, PULAU PINANG, KUCHING & KOTA KINABALU sahaja.

Anda harus berada di 5 kawasan diatas barulah anda berpeluang untuk menjana pendapatan bersama UBER.

Ketika mendaftar anda haruslah mengupload atau menyediakan DOKUMEN-DOKUMEN yang diperlukan UBER MALAYSIA seperti dokumen berikut :-

1. Kad Pengenalan
2. Lesen Memandu
3. Polisi atau cover notes Insurans atau Takaful Kenderaan Anda.
4. Telefon Pintar sekurang-kurangnya IPHONE 4S yang berfungsi untuk menginstall software bagi UBER.
5. Alamat email untuk komunikasi dan no telefon yang senang dihubungi.

Sesudah anda mendaftar anda akan menerima mesej dari UBER dan anda harus membawa kereta anda menjalani inspection atau pemeriksaan bagi memastikan kereta anda SELAMAT untuk digunakan sebagai salah sebuah kenderaan UBER.

Rekod memandu anda haruslah bersih dan digalakkan agar kenderaan anda berusia kurang 7 tahun tetapi jika anda bernasib baik dan ada rezeki jika kenderaan anda lebih berusia dan berkeadaan baik anda mungkin masih diterima.

Selamat Mencuba mendaftar sebagai PEMANDU UBER  dan jangan lupa daftarlah di link ini DAFTAR SEBAGAI PEMANDU UBER.

Selamat Mencuba.

Terima kasih.


.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...