Selasa, 5 April 2016

BLOGGER :- PENGUNJUNG LUAR NEGARA



*** untuk imej yang lebih jelas, sila klik gambar.

antara jumlah pengunjung dari pelbagai negara termasuk  Malaysia, US, Russia, Indonesia, UAE, Singapura, Perancis, Kenya, German dan Japan dalam sehari untuk 2hb April sehingga 3hb April jam 3pm.

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.

Dalam kesibukkan masa yang pantas berjalan, saya akui kebelakangan waktu ini saya semakin jarang mengemaskini blog ini dan berkongsi pelbagai info terutama kepada pengunjung tetap blog ini serta sehingga kini berpuluh-puluh komen, email dan whatapps juga belum sempat saya balas. Saya mohon maaf atas ketidak kesempatan saya yang sering mengejar masa ini.

syukur kerana pengunjung blog ini tetap stabil dan masih lebih dari 1k pengunjung walau tidak konsisten
 Saya bersyukur walau saya makin jarang mengemaskini blog tetapi pengunjung dari seluruh dunia masih menjadikan blog ini antara sumber rujukan dan bacaan mereka. Malah walau saya jarang mengemaskini blog tetap ada hari-hari pengunjung blog ini kekal melebihi satu ribu orang sehari. Jutaan terima kasih yang tidak terhingga lagi dan lagi.


Pengunjung dari Malaysia, US, Russia, UAE, Indonesia, Singapura, Kuwait, Japan , Romania dan Australia yang berkunjung ke blog ini

Tahukah anda ada waktu-waktunya saya terhenguk-henguk menaip artikel diblog ini kerana mengantuk tetapi saya cuba untuk terus mengemaskini blog ini sedaya mungkin, kerana apa yang saya pelajari sebagai blogger anda harus berkomunikasi dengan pengunjung dan pembaca blog anda, kerana jika telah beberapa kali mereka melawat blog anda dan blog anda telah lama tidak dikemaskini mungkin pengunjung tetap anda akan mula melupakan blog anda dan mencari alternatif blog lain yang lebih aktif.

Pastikan anda tidak meninggalkan blog anda terlalu lama. Cuba untuk kemaskini artikel walau ia sekadar artikel ringkas.

Di bandar MELAKA yang panas ini. saya terpaksa berpanas dan berjalan kaki , serta berbackpacker mencari wifi di restoran mcdonalds berdekatan semata-mata untuk mengemaskini blog ini. Ia, saya akui, ada waktunya saya menggunakan wifi sendiri tetapi jika gambar yang dimasukkan terlalu banyak saya terpaksa mencari wifi percuma juga, selain saya memerlukan mood dan semangat untuk menulis sekaligus mempercepatkan pengeluaran idea yang bernas dalam penulisan.

Doakan saya akan terus menulis blog dan terus menjadi blogger yang berjaya dalam penulisan saya sendiri. Semoga anda terus menjadi pembaca setia blog saya ini. Segala komen dan email serta whatapps yang membina saya ucapkan terima kasih dan maaf jika masih ada komen dan email yang masih tidak berbalas.

Terima kasih.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...