Isnin, 7 Julai 2014

NASIHAT YANG LELAKI INGIN WANITA TAHU



"aduiii... nak bagi tahu ke tak nak bagitahu nihz??" - pic dari google


Assalammualaikum wbt....

Hari ini i nak "sharing" dengan uols tentang article yang i dapat dan baca dari majalah cosmopolitan edisi October 2012.. bertajuk  "NASIHAT YANG RAKAN LELAKI NAK SANGAT BERITAHU KAMU..." oleh Majid Muslim...

Actually i just ambil beberapa point.. yang i rasa sesuai untuk disharing bersama-sama anda.. hehehhehe.. so please read.. jika dah pernah baca pun.. baca lagi sebagai tanda ingatan bersama...


Percaya atau tidak, sesetengah perkara yang lelaki teringin nak dedahkan padamu tapi tak sampai hati.. .Dari bab janji temu, cara menggoda, hinggalah menagih cinta si dia... jawapan mereka?? MENGEJUTKAN!! tapi sangat MEMBANTU!!!!


1)" Saya mungkin akan cakap si jejaka yang kamu sedang tunggu panggilan daripadanya itu sedang sibuk, tapi sebenarnya saya maksudkan yang dia memang lansung tak berminat dan kamu patut lupakannya" - Johan, 29


2) "Saya tahu kamu nak saya jadi "wingman" kamu, tapi kalau kita keluar berdua saja, lelaki lain takkan mengorat kamu sebab mereka akan ingat yang kita pasangan." - Sam , 31

3)  " Saya berani "kerat jari" yang teman lelaki kamu sebenarnya gay. Sebab? Dia pegang punggung saya tempoh hari!" - Daniel , 26

4) "Kamu cuba nak bergaya penuh misteri depan jejaka yang baru dikenali - tak berborak banyak dan bagi renungan "tajam". Saya tahu kamu fikir ia seksi, tapi kamu sebenarnya nampak macam gedik. 'Gerenti' ada yang mendekati kalau kamu lebih suka tersenyum dan ketawa" - Jefri , 28


 
"banyak lagi i nak bagitahu nihz.." - pic dari google




5) "Nampak ketara sangat bila kamu berpura-pura minat sukan sebab nak buatkan si jejaka kagum dengan dirimu. Mereka lebih rela kamu mengaku tak ambil tahu tentang sukan daripada menipu kononnya suka bola sepak" - Darren F

6) " Lelaki akan ingat kamu jenis high maintenance bila selalu pesan 'kopi mahal'. Mereka akan lebih teruja jika kamu pesan teh tarik sekali sekala." - Taufik, 30

7) "Skirt mini berlabuci yang kamu suka pakai bila keluar hujung minggu tu? memanglah nampak hot tapi apa yang saya tak sanggup beritahu.. it makes you look easy" - Alan, 33

8) "Kalau kamu asyik kejar lelaki yang tak peduli mengenai dirimu, akhirnya kamu akan dapat pasangan yang takkan peduli tentang kamu juga. Percayalah!" - Hisham, 25

9) "Saya seram sejuk sebenarnya bila tengok koleksi buku motivasi yang menggunung di rumah kamu. Saya tak dapat bayangkan apa pasangan kamu akan rasa bila melihatnya. Baik sorokkan cepat!" - Fahmi, 23

10) "Nak tahu kenapa lelaki tak mengorat kamu? sebab kamu berlagak seperti lelaki dan tanpa segan silu pergi approach mereka. Lelaki sebenarnya lebih suka kalau mereka yang 'kejar' wanita, bukan sebaliknya." - Jeremy, 34

11) "Kamu mungkin ingat menari beramai-ramai dengan rakan wanita akan tarik perhatian lelaki, tapi hakikatnya tiada lelaki yang berani menghampiri sekumpulan wanita semata-mata nak bercakap dengan kamu seorang." - Lufti ,31

12) " Buat lawak mengenai diri sendiri adalah 'pembunuh' mood nombor satu. Walaupun kelakar tapi ia buat kamu kelihatan insecure". - Azmi , 32

13) "Bila kamu asyik merungut semua lelaki takutkan komitmen, saya nak beritahu yang mereka sebenarnya tidak. Lelaki tak mahukan kamu sebab kamu gadis liar dan ini bukan kriteria pilihan mereka". - Dahlan, 26

14) "Meniru aksi lelaki seperti sendawa dengan kuat lansung tak comel atau seksi. Mungkin si jejaka akan ketawa, tapi itu pun sebab mereka dah tak tahu nak buat apa. Jadi lebih baik kamu hentikannya saja!". - Azman , 27

Baiklah.. ini saja point yang i sempat taip ye... so hope ia boleh menjadi sedikit ilmu dalam menjalin hubungan cinta anda untuk akan datang....  Terima kasih kerana membaca entry ini. .salam sayang dari saya. .luv! muaahzzz!!




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...