Jumaat, 12 September 2014

Oh!! Frenzzz…









Assalammualaikum wbt.. dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang… semoga hari ini lebih baik dari hari semalam….

Sehingga hari ini saya masih lagi menerima whatapp-whatapp dan mesej-mesej tidak percaya  dan ‘sindiran sweet ‘ dari kawan-kawan dan bff saya.. especially bes fren saya… hahaha.. lawak-lawak kalau baca setiap mesej masing-masing…so ini antara whatapp dan mesej sweet  dan mendalam untuk saya abadikan supaya bila saya terbaca satu hari nanti.. ia akan membuat saya senyum sendiri…

Whatapp 1 – Sya.. biar betul… pandai plak ko memasak.. ko masak ke? Mak ko yang masak?..hahahahaha

Whatapp 2 – wei.. tak beracun ke flakes ko tuhz?? Mesti ko upah indon buat.. pastu letak label ko kanz?... motifff????.....

Whatapp 3 – aku tak percaya lansung ko buat.. orang len ko leh kelentong aku tak ye…

Whatapp 4 – serius.. tak sabar aku nak makan masakan kau.. seumur hidup aku tak pernah merasa masakan kau.. walau dekat 10 tahun kawan…

Whatapp 5 – bagi no account ko.. aku nak bank-in sekarang.. pos flakes ko kat address aku nih… aku tak sabo nak rasa..

Whatapp 6 – ko pernah cakap.. kalau ko memasak.. maksudnya dunia dah nak kiamat… aku baru lepas baca yassin & solat taubat tau….

Whatapp 7 – terkejut aku baca status fb kau.. biar betul.. produk kau sendiri?.. aku rasa bidang tu la last yang kau akan pilih.. btw good luck my frenz..

Whatapp 8 – u memang penuh dengan surprise… I like!! Cakap tak suka masak dan tak pernah memasak…

What app 9 : u r amazing darling… I wish u luck for everything… muahzzz… Nampak best je flakes tu….

Whatapp 10 – mesti sedap flakes kau kanz? Coz ko kan pengkritik… so aku percaya taste kau.. nanti aku turun kuantan. .jangan lupa flakes  tu..

Whatapp 11 – ( pic Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja ) aku kirim dengan kawan aku pi bercuti kuantan semalam… serius best. .pedas dan sedap.. I’m lucky one… sebelum menutup mata.. sempat juga rasa masakan ko…. heheheheh

Whatapp 12- aku sebenarnya nak komen dalam fb kau.. tapi takut plak laser… aku nak tanya.. pandai ke kau nak hidupkan api dapur??..hahahaha

Mesej in fb 1 : cruchy.. .dimasak dengan kasih sayang dan zikir….

Mesej in fb 2 : cakap tak suka masak.. ni memasak je…. Tanda-tanda nak jadi isteri solehah je… hehhehe..

Mesej in fb 3 : good luck for ur biz crunchy flakes. .& tahniah atas perkembangan ur blog…

Mesej in fb 4 : i suka tengok ur fb… congrat atas new biz flakes u…. I nak order 2…

Ini sahaja whatapp dan mesej yang sempat saya taip dan abadikan di entry ini.. banyak lagi whatapp dan mesej kawan-kawan  saya yang amat saya suka dan ingat yang tidak sempat saya taip dan masukkan dalam entry ini.. walaubagaimana pun saya tetap suka dan abadikan dalam memori saya ini insyaalah…..honestly, anda semua amat istimewa dalam hidup saya…

Ini sahaja yang dapat saya coretkan. .terima kasih kerana membaca entry ini. Salam sayang dari saya.. love, huge & kiss..

*** actually saya tidak boleh ‘print screen’ semua whatapp dan fb mesej kerana menghormati semua rakan-rakan saya… yelah.. buatnya ada yang cemburu @ salah faham nanti…



 *** image from google


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...