Selasa, 27 Januari 2015

TEMPAT MAKAN BEST DI KUANTAN - PART 19 *** BROTHERHOOD WESTERN & GRILL****


Assalammualaikum dan salam sejahtera untuk semua pembaca blog saya yang tersayang... ini adalah sambungan entry sebelum ini http://little-queen-qkhadeeja.blogspot.com/2015/01/tempat-makan-best-di-kuantan-part-18.html


Baiklah diringkaskan sahaja entry ini.. menyedari betapa sukarnya mencari western food untuk lunch di Kuantan ini.. restoran ini adalah antara alternatif yang sesuai untuk anda jika anda ingin menikmati lunch @ hidangan tengahari melalui sajian western... Restoran ini terletak di Indera Mahkota 15.

bahagian hadapan restoran

bahagian dalam restoran ini - my sis bz melihat menu yang ditawarkan


bahagian dalam restoran ini , bersih dan kemas.. my sis kusyuk memilih menu

buku menu restoran ini

Dibawah ini adalah antara menu yang ditawarkan di restoran ini




















Saya dan kakak saya memesan menu berasaskan lamb iaitu  Brother Hood Succulent Lamb Shank yang berharga RM30 dan char-boiled lamb choptower yang berharga RM19 serta  minuman apple assam boi soda RM8 dan mineral water RM2. Untuk dessert kami memesan Honey Banana Fritters Ice Cream yang berharga RM12.


char-boiled lamb choptower yang berharga RM19 - menu piihan my sis

Brother Hood Succulent Lamb Shank yang berharga RM30 - MENU PILIHAN SAYA

Brother Hood Succulent Lamb Shank rasa sos dia sungguh best.. potato mash pun sedap... sila try menu ini...

apple assam boi soda yang berharga RM8  rasa air ini biasa sahaja bagi saya

Honey Banana Fritters Ice Cream yang berharga RM12. rasa makanan ini ok lah not bad

Baiklah bagi anda yang ingin menunaikan hasrat untuk lunch hidangan western.. sila datang kesini segera...saya sampai awal direstoran ini.. dan pemilik restoran ini berkata bahawa ia mula memasak pada jam 3petang... dan saya datang kesini pada hari Sabtu...

Baiklah ini sahaja entry yang dapat saya coretkan pada kali ini.. terima kasih kerana membaca entry ini salam sayang dari saya... love, huge & kiss..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...