Khamis, 17 November 2016

PENULISAN INSURANS & TAKAFUL



gambar sekadar hiasan

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Seiring dengan bidang penulisan blog yang semakin mendapat tempat dihati saya, saya berkongsi dengan anda mengenai insurans dan takaful di blog ke 2 milik saya di link ini

PENYELESAIAN TAKAFUL MENGIKUT KEPERLUAN DAN BUDGET

Perkongsian saya lebih kenapa pelbagai produk yang ditawarkan oleh HONG LEONG MSIG TAKAFUL dimana saya masih setia menjadi agen takaful di Syarikat ini semenjak tahun 2013 lagi.

Istimewa mengenai produk-produk HONG LEONG MSIG TAKAFUL ia bukan sahaja menyediakan pelan takaful mampu milik dari serendah RM50 malah turut menyediakan pelan perlindungan takaful dengan tempoh premium terhad selama 7 tahun sahaja berbanding pelan-pelan takaful lain yang memakan masa pembayaran sehingga 99 tahun.

Produk Hong Leong MSIG Takaful juga kalis gawat dan sesuai untuk dimiliki oleh pelbagai golongan.

Hong Leong Msig Takaful terkenal dengan caj wakalah yang rendah dan mampu milik. Caj wakalah yang rendah mengurangkan kesan sampingan insurans atau takaful 'lapse' jika anda terlupa atau terlebih budget dibulan-bulan tertentu.

Di blog ke2 ini juga saya sertakan info-info insurans dan takaful lain yang menarik juga pengalaman saya dalam bidang ini, Insyaalah.

Anda juga boleh memperolehi maklumat terkini Produk SSPN-i dengan kerjasama HONG LEONG MSIG TAKAFUL dibeberapa artikel yang saya kongsikan dengan anda diblog ke 2 milik saya ini di link ini.

Produk SSPN-i Plus Produk Simpanan TERBAIK untuk Anak Anda

Diharap anda sudi melawat blog ke 2 saya untuk maklumat dan info lanjut produk takaful di bawah Hong Leong Msig Takaful ini.

Sebarang pertanyaan dalam artikel blog ke 2 ini juga boleh dihantar melalui borang pertanyaan produk yang turut dilampirkan disetiap artikel di blog ke 2 milik saya ini.

Terima kasih.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...