Isnin, 5 Julai 2021

Gambar bersama Keluarga sebelum COVID19

 


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Sekian lama tidak mengemaskini blog, saya abadikan gambar kenangan bersama keluarga sebelum COVID19 melanda dumia dan Malaysia.

Rasanya lebih 2 tahun juga tidak berjumpa ahli keluarga or adik beradik yang tinggal bukan di negeri yang sama.


Gambar ini diambil sempena meraikan hari jadi anak saudara saya Daniel di The Ame Sour, ibu dan 3 lagi adik saya tidak dapat menghadiri atas urusan masing-masing.












Saja saya simpan disini untuk tatapan, ahli keluarga saya dan anak saudara saya di masa akan datang.

Atas permintaan beberapa individu di facebook, insyaallah saya akan cuba menyambung penulisan mengenai mata wang digital jika di beri kesempatan.


Terima kasih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...