Selasa, 14 Jun 2016

Tempat Makan Best di Melaka Part 6 :- Restoran Wongsolo


Restoran Wongsolo yang terkenal
Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang. Ini adalah sambungan artikel dari artikel sebelumnya di link ini Tempat Makan Best Di Melaka Part 5.

Jika anda adalah peminat masakan Indonesia tentu anda mengenali rangkaian francais dari Indonesia ini iaitu Restoran Wongsolo yang banyak terdapat di sekitar Kuala Lumpur dan Lembah Klang.

Di Melaka juga terdapat Restoran Wongsolo yang terletak bersebelahan Farmasi Alpro dan berdepan dengan Dataran Pahlawan serta berdekatan Mahkota Parade.

saya bergambar bersama jus alpukat atau avocado kegemaran saya 
Menu masakan  disini semuanya sedap sekali, sama sahaja seperti francais restoran ini di tempat lain. Saya masih menyukai jus manggo dan jus alpukat atau avocado disini.

menikmati makanan tengah hari bersama rakan sekerja
Menu kegemaran saya disini masih ayam bakar dan ayam penyet. Istimewa mengenai menu ini kerana ia menggunakan ayam kampung dan saya adalah peminat ayam kampung.


set ayam bakar yang berharga RM10.90 campur GST jumlah RM11.55

Saya bergambar bersama set ayam penyet pilihan saya juga berharga RM10.90 sebelum GST


Balado Petai kegemaran saya berharga RM8.90 sebelum GST
Dibawah ini adalah antara pilihan menu yang terdapat disini.

set menu dan pilihan minuman disini

antara menu pilihan yang menarik
Ruang makan disini masih berkonsep traditional dan menarik. Ruang yang luas dan dua pilihan kerusi dan meja untuk anda sama ada ingin duduk bersila atau duduk diatas kerusi.

ruang yang luas dan dihias secara traditional
anda boleh pilih untuk duduk bersila atau menikmati makanan diatas meja

Ruang masuk ke restoran ini
Tunggu apa lagi jika anda berada di Melaka, dan teringin masakan Indonesia, ini adalah restoran masakan Indonesia paling terbaik yang boleh anda pilih.

Terima kasih.



**** INGINKAN SESUATU YANG LEBIH SIHAT UNTUK KUDAP-KUDAP?

*** MUAK MENIKMATI MAKANAN MANIS DAN TINGGI GULA?

*** PEMINAT KACANG DAN EMPING JAGUNG?

*** RASA KARI KAW! YANG SUNGGUH SEDAP.. 

CRUNCHY FLAKES BY QK di perbuat dari emping jagung asli, dilimpahi pelbagai kacang enak dan diliputi rempah kari Kaw! yang sungguh sedap.

Order sekarang hanya RM12 sebalang.


Crunchy Flakes By QK hanya RM12 sebalang

limpahan emping jagung, kekacang enak, dan rempah kari kaw yang sungguh sedap dan enak

CRUNCY FLAKES .. buatan saya... berminat email ke qisyakhadeeja@gmail.com.. tqvm


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...