Jumaat, 21 November 2014

Best Yogurt Drink


Assalammualaikum wbt dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.. semoga anda semua sihat dan berbahagia selalu. .insyaallah...

Kerana masa yang amat memcemburui kita semua, so hari ini saya hanya sempat untuk sharing mengenai my new favourite yogurt dengan anda semua pembaca blog yang tersayang...


Jika dulu i asyik beli yogurt dari Nestle especially Nestle Bliss... sejak banyaknya kempen boikot product Israel antaranya Nestle.. saya telah sedaya upaya mengurangkan product Nestle dalam kehidupan saya... walau ada juga yang masih saya beli dan gunakan.. hehehheh

minuman yogurt kegemaran saya yang selalu saya minum di pejabat


Diringkaskan cerita.. produk yogurt drink dari Farm Fresh kini adalah range produk berasaskan susu, kegemaran saya kerana ia tiada pewarna (No Colouring), di perbuat dari 100% fresh milk, no preservative dan mengandungi 50 billion probiotik (probiotik adalah makanan prebiotik).. lepas ini saya akan menulis entry kebaikan yogurt kepada tubuh badan kita dan kepentingan probiotik dan prebiotik untuk sistem tubuh kita.. insyaalah..

yogurt yang best... harga standard yogurt biasa - gambar dari facebook farm fresh

So, selepas ini anda boleh bertukar kepada produk Farm Fresh ini.. kerana ia buatan malaysia dan jauh lebih sihat dan bagus dari produk jenama lain..  malah, kini jenama ini turut mempunyai pelbagai pilihan yogurt, fresh milk, latte dan lain-lain lagi.. harganya juga murah setanding harga produk yogurt lain yang telah lama terdapat dipasaran.

antara barisan produk ini - gambar dari facebook farm fresh

**untuk info produk low fat Dikatakan tinggi gula.


Baiklah sekian sahaja entry untuk kali ini.. untuk maklumat lanjut tentang produk ini, anda boleh likes facebook farm fresh di link ini https://www.facebook.com/farmfreshdairyproduce . Salam sayang dari saya, terima kasih kerana membaca entry ini. love, huge & kiss..


buat manggo yogurt sendiri RESEPI MUDAH MANGGO YOGURT

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...