Selasa, 12 September 2017

Berita Dunia Kesihatan Holistik ( Semulajadi )



Perkongsian link artikel di Facebook Qisya Khadeeja 

Assalammualaikum dan salam sejahtera. 

Dunia Kesihatan sering berubah. 

Info dan kajian baru semakin di kemaskini. 

Semakin banyak hasil kajian menunjukkan kebaikan makanan Semulajadi dan lemak yang baik. 

Malah kajian terbaru juga menunjukkan bahawa kopi yang sering di war-warkan tidak bagus kerana kafein juga semakin menunjukkan betapa penting kopi asli sebagai minuman untuk kesihatan.  

Tinggalkan sebentar bab hasil kajian terbaru dan keajaiban setiap ciptaan tuhan. 

Untuk artikel kali ini lari dari artikel yang sering di kongsi di Blog ini, ini berita yang harus anda peminat bab kesihatan ketahui. 

Mengenai apa yang terjadi dalam dunia Holistik atau kesihatan Semulajadi yang semakin menjadi-jadi diterima oleh masyarakat dunia terutama di kalangan intelektual dan terpelajar terutama golongan Milenial.

Malah dapatan kajian dan kaji selidik tahun 2016 menyenaraikan hampir 100 doktor paling berpengaruh di Amerika Syarikat kini di kalangan doktor Holistik Yang semakin menggalakkan pemakanan dan rawatan Semulajadi. 

Tahukah anda,  kini di carian Google mengenai rawatan secara Semulajadi dan pemakanan kesihatan asli semakin di 'sembunyikan'  di Google. Ini termasuk Blog-blog kesihatan doktor  Holistik berpengaruh di Amerika Syarikat.

Malah penulis sendiri pernah melakukan carian dan berjumpa artikel yang bertahun di baca namun ketika merujuk di link jurnal kajian.  Jurnal kajian itu telah hilang.  Sama ada ia telah dibuang atau tidak lagi valid itu di luar pengetahuan penulis,  namun perkara itu tidak terjadi sekali dua.

Sebagai peminat Blog kesihatan mungkin tiba masanya anda terpaksa mengingati sepenuhnya nama penuh laman web atau Blog kesihatan yang anda gemari dan percayai,  bimbang selepas ini jika anda Google ia tidak lagi di temui di carian Google.

Untuk rujukan link artikel Link Kesihatan dan pelbagai lagi yang di sorok dan di hilangkan di carian Google anda boleh merujuk artikel di link ini  https://www.healthnutnews.com/bookmark-this-over-400-links-google-doesnt-want-you-to-visit/

Tidak cukup dengan alamat Blog dan laman web yang di 'sembunyikan'  dan dihilangkan oleh Google,  lebih menggemparkan lagi kini semakin ramai pejuang pemakanan dan rawatan Holistik meninggal dunia dalam 18 bulan lepas terutama pejuang ternama.  Malah jumlah ini kini meningkat kepada 30 orang. Anda boleh membaca mengenai beberapa nama pejuang dan kesihatan Holistik yang meninggal dunia di artikel di link ini http://yournewswire.com/holistic-author-big-pharma-dead/.

Terdapat pelbagai perkara dan berita yang berlaku di dunia kesihatan Holistik.  Namun tidak ditulis dan dipaparkan di media sosial dan media massa.

Malah ada banyak perkara yang mungkin luar dari pemikiran untuk difikirkan.

Jika anda adalah pembaca setia dan pemerhati yang tajam anda tentu lebih dari tahu permainan pelbagai industri besar di akhir zaman ini.

Rajinlah membaca,  mencari maklumat untuk diri anda dan orang tersayang.

Terima kasih.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan