Selasa, 12 Julai 2016

KUDAPAN ENAK LEBIH SIHAT

Crunchy Flakes , air tangan saya sendiri

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.

Saya selalu percaya, untuk memberi semangat kepada insan lain, ia mesti bermula dari diri kita. 

Islam bermula dari mendidik, dan bermula dari asas dahulu baru kita mula perlahan-lahan ke peringkat seterusnya. 

Laksana si bayi yang bermula meniarap, merangkak, jalan perlahan-lahan dan terjatuh akhirnya berlari serta akhirnya menjadi dewasa dan mampu mendukung ibu dan ayah sendiri begitu juga perbuatan dan amalan dalam kesihatan.

Saya memperkenalkan produk CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA ini hampir 2 tahun yang lalu.

Produk ini adalah produk pertama hasil air tangan saya sendiri.

Ia diperbuat dari Corn Flakes asli. Semua bahan-bahan yang saya gunakan disahkan Halal dari JAKIM.

Saya menggunakan minyak SAJI yang masih baru untuk mengoreng lada kering, jintan manis dan daun kari.

Malah, saya hanya memilih hanya ramuan paling selamat untuk anda demi mengalakkan anda menikmati snek kurang gula dan gluten.

Saya persembahkan produk ini untuk anda dan produk ini buat masa ini hanya dipasarkan 3 atau 4 bulan sekali.

Untuk masa ini Produk ini hanya di buka untuk PRE ORDER

WHATAPPS ke 016 2762636

SEKARANG

untuk PESANAN.

Ia hanya RM12 sebalang.

Kurangkan menikmati gula dan gluten dalam makanan anda untuk diet dan usus lebih sihat.

Makan kudapan enak dan jauh berkhasiat dari kudapan proses anda yang tinggi MSG dan bahan kimia lain.

 Terima kasih.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...