Rabu, 3 September 2014

CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA - Antara Komen-komen Pelanggan








Assalammualaikum wbt dan hai untuk pembaca blog saya yang tersayang... serius.. masa berlalu begitu pantas sekali.. sehingga saya sendiri pun merasa tidak terkejar dan mudah penat sekali... 

Diringkaskan entry ini.. berikut adalah antara komen client Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja... saya hanya sempat berkongsi komen dari 2 orang customer sahaja dulu.. actually ramai lagi yang komen sedap dan best.. tetapi.. kerana masa yang mencemburui.. saya hanya berkesempatan download komen 2 orang customer dahulu....

Dibawah ini adalah komen dari Customer Pertama dari Bangi...Pn. Halizah, actually Pn.Halizah adalah kawan kepada my Hong Leong Takaful Client , Pn.Zaini.. kebetulan sempena Aidilfitri, saya menghantar Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja kepada Pn.Zaini sebanyak 4 botol.. (actually semua client takaful saya memang saya akan bagi atleast sebotol sebagai tanda penghargaan menjadi client saya..).. kebetulan Pn.Halizah datang beraya dirumah Pn.Zaini dan Pn.Zaini menghidangkan Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja kepada beliau.. pulang sahaja ke rumah beliau.. maybe kerana terbayang-bayang dan sukakan sangat my CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA, so, Pn.Halizah meminta no telefon saya di botol Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja itu.... alhamdullilah.. berkat kesudian Pn.Zaini menghidangkan produk saya ini.. kawan-kawan beliau juga mengemarinya.. termasuk family beliau...










 Ini pula adalah komen dari my client.. .tentang produk Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja... alhamdulillah beliau dan family amat mengemarinya..actually.. Family Pn.Zaini adalah jenis yang "high class" dalam taste... kerana selama saya menghantar makanan-makanan terpilih, desert, kek dan sebagainya.. saya tahu family beliau dan anak-anak amat cerewet tentang makanan... so, apabila family dan anak-anak beliau sukakan produk saya .. ia adalah satu penghargaan besar untuk saya.. terima kasih banyak-banyak...







Jika anda berminat dengan produk Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja ini.. anda just whatapp sahaja ke nombor 016-2762636 utnuk pesanan.. actually saya juga ada agent di sekitar Kuala Lumpur, Terengganu dan Kuantan... sila like facebook Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja untuk maklumat lanjut produk ini...

Baiklah ini sahaja entry yang dapat saya kongsikan untuk kali ini. .terima kasih kerana sudi membaca entry ini, salam sayang dari saya.. love, huge & kiss..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...