Rabu, 3 September 2014

Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja - Agent di Kuala Lumpur dan Cheras & Kuala Terengganu & Kota Bharu




Assalammualaikum wbt dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.. alhamdulillah jualan produk Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja berjalan lancar walau saya sendiri kepenatan memasak, membungkus dan memasarkannya...






Diringkaskan entry ini ,saya telah berjaya melantik  2 orang lagi agent untuk Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja . Seorang agent di kawasan Kuala Lumpur & Cheras iaitu Puan Suzana 012-6396241 dan seorang lagi di kawasan Kuala Terengganu dan Kota Bharu Kak Akmawati 019-9363909. Jika anda berada dikawasan berikut, anda boleh menghubungi mereka untuk pesanan.
CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA







Untuk pesanan melalui pos anda boleh whatapp sahaja saya Qadeeja di nombor 016 - 2762636. ...harga Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja ini hanya RM10 sebotol.. sila cubanya segera.. insyaallah anda dan insan tersayang pasti mengemarinya....





Baiklah sekian sahaja untuk entry kali ini . Terima kasih kerana membaca entry ini, salam sayang dari saya.. love, huge & kiss.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...