Rabu, 27 Ogos 2014

MY CRUNCHY FLAKES BIZ



Assalammualaikum wbt.. dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang... 

Alhamdulillah.. untuk pengeposan dan penghantaran CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA kepada pelanggan-pelanggan dan agent Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja berjalan lancar.. walaupun pada malamnya. .berlaku blackout dikawasan perumahan saya... alhamdulillah.... letrik dirumah saya pulih lebih awal dari dijangka... so, saya terus menyambung kerja saya yang tergendala sehingga pukul 3am lebih. .dan bangun selepas subuh untuk membuat pengbukusan untuk dihantar ke pos laju...


my crunchy flakes yang bakal di hantar ke agent-agent di Kuantan dan pos laju




crunchy flakes yang dihantar mengikut pos laju

bungkusan untuk pos laju dibalut burble supaya ia tidak mudah hancur


Dugaan kecil untuk saya selain blackout pada malam hari, stok kacang pis juga kehabisan so, saya gantikan dengan kacang parang dan kacang tanah yang lebih banyak... selain itu sticker  Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja saya juga kehabisan, so saya hanya menggunakan sticker express yang hanya tertera no telefon saya sahaja.


alhamdulillah

my crunchy flakes


ia turut di hantar kepada agent-agent saya di Kuantan

Selain anda boleh memesan produk saya ini melalui pos... anda juga boleh mendapatkan produk saya ini di restoran-restoran dan kedai makan terkenal diarea Kuantan dibawah :-

1. Akob Patin House (cawangan benteng, Kuantan ) & (cawangan belakang Maybank Bukit Ubi, area Kuantan Parade)

2. Terminal Usrah , Balok

3) Restoran Ismail , Chengal Lempong

4) Kedai jualan ikan sebelah burger bakar big snow , chengal lempong

5) Oh! Fatimah , Sg. Karang

6) Kedai Chalong Beserah (belakang surau Hj. Zainon )

dan ramai lagi agent akan saya lantik dalam waktu terdekat ini termasuk diarea Terengganu dan Kuala Lumpur.  Harga produk saya ini.. .RM10 sahaja untuk sebotol.


pic ringkas yang i masukkan dalam my intagram dan facebook


Esoknya diawal pagi saya terus ke POS LAJU untuk membuat pengeposan, sempat lagi saya promote Crunchy Flakes saya ini kepada staff pos laju dan memberi sebotol Crunchy flakes saya sebagai tester untuk semua staff disitu merasai keenakannya.

sempat lagi bagi free tester my crunchy flakes dan flyer hai-o product


Baiklah, jika anda berminat dengan produk Crunchy Flakes by Qisya Khadeeja saya ini. .anda boleh whatapp ke nombor 016-2762636 untuk pesanan... (harga RM10 sebotol)... Sekarang ini masih berlansung promosi untuk mereka yang memesan melalui pos... dimana saya memberi percuma 1 sachet Mineral Kopi Hai-o untuk setiap pesanan (berharga RM1.50)..  promosi ini bermula pada 24/8-31-8/2014 ini sahaja sempena bulan Kemerdekaan. Sila jangan terlepas promosi ini.. anda, keluarga dan rakan-rakan anda serta orang tersayang... pasti sukakan produk saya ini, insyaallah..

Sekian sahaja entry saya untuk kali ini, salam sayang dari saya, love, huge & kiss...





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...