Ahad, 24 Ogos 2014

Introduce My First Product - CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA



crunchy flakes buatan saya sendiri


Assalammualaikum wbt.... dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang... semoga hari anda hari ini , lebih baik dari hari semalam.. insyaallah...

Baiklah.. diringkas entry ini.. saya ingin memperkenalkan product pertama dan terbaru keluaran saya sendiri iaitu CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA .. anda boleh like facebook produk saya ini dilink ini  https://www.facebook.com/cruncyflakesbyQK untuk segala promosi dan maklumat produk saya ini...


ditambah daun kari, rempah ratus terpilih , kekacang bermutu tinggi


Produk saya ini diperbuat dari flakes @ emping jagung asli... ditambah rempah ratus terpilih termasuk juga daun kari yang tinggi khasiat dan terkenal dikalangan kaum india. (sebagai penguat tulang, gusi dan gigi)... juga lada kering yang telah digoreng garing..(kepedasannya boleh membantu membakar lemak) juga ditambah keenakannya dengan tambahan kekacang terpilih bermutu tinggi yang kaya khasiat untuk menambah kelazatan snek bermutu ini....



ilham bersama adik lelaki saya

Diilhamkan bersama adik lelaki saya.. akhirnya terhasillah produk pertama keluaran saya.. yang dibuat dan dimasak oleh saya sendiri.. produk ini sesuai dimakan begitu sahaja.. juga turut digemari oleh kanak-kanak , anak saudara saya amat mengemarinya..... Ia senang dan mudah dibawa kesana kemari.. bercuti dan sebagainya... malah cukup digemari untuk dijadikan kudapan di pejabat atau sambil menonton television...jangan risau.. produk ini tahan lama setelah dibuka, dan botol produk ini juga kedap udara...cuma pastikan anda menutupnya ketat-ketat...



sedap dan enak...



Harga pengenalan untuk produk saya ini hanyalah RM10.. anda boleh mendapatkannya dengan agen-agen yang dilantik oleh saya terutama di Kawasan Kuantan.. saya dalam proses melantik agen di Kuala Lumpur dan Kuala Terengganu..... anda juga boleh membeli produkssaya ini melalui pos.. dengan hanya whatapp sahaja ke nombor hp saya 016-2762636..




Saya mengucapkan jutaan terimakasih kepada anda kerana sudi membaca entry saya ini.. jika anda berminat jangan teragak-agak untuk whatapp ke nombor 016-2762636 untuk order.. sekali lagi, jangan bimbang produk ini tahan lama walaupun selepas dibuka..




Sebagai tanda bermulanya episod saya sebagai usahawan @ peniaga yang mempunyai produk sendiri.. sukacitanya saya mengumumkan promosi pertama produk  CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA sempena bulan kemerdekaan .ini  hanya bagi pelanggan-pelanggan yang membeli produk ini MELALUI POS SAHAJA... 



Mineral Coffee by Hai-O - TIADA GULA, TIADA PRESERVATIVE, TIADA KOLESTEROL , tambahan GARAM BULUH yang baik untuk kesihatan serta kaya mineral.. .- tidak sesuai bagi pengidap penyakit buah pinggang kerana mengandungi mineral




Bermula 24/8/2014 sehingga 31/8/2014 , bagi setiap botol pembelian CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA melalui POS SAHAJA.. anda akan menerima 1 pek kecil @ sachet HAI-O Mineral Coffee yang kini amat popular sekali dipasaran.. harga mineral coffee ini 1 pek kecil @ sachet hanya RM1.50.. 


promosi bermula 24/8/2014 - 31/8/2014 - percuma 1 sachet / pek MINERAL COFFEE HAI-O bagi setiap pembelian Crunchy Flakes melalui POS SAHAJA


Mineral Coffee HAI-O ini tidak seperti minuman 3 IN 1 yang lain yang tinggi kalori dan kandungan gula serta mengandungi bahan pengawet... ia bebas dari ketiga-tiga unsur itu.. TIADA GULA, BAHAN PENGAWET DAN KOLESTEROL.. dengan tambahan garam buluh yang baik untuk kesihatan lagi... walaubagaimanapun kerana kaya dengan mineral , produk mineral cofee ini tidak sesuai bagi pesakit buah pinggang... so please take note...
  

Sekian sahaja entry saya untuk kali ini.. salam sayang dari saya.. love, huge & kiss...


**** Pengeposan Produk CRUNCHY FLAKES BY QISYA KHADEEJA  hanya dilakukan pada hari Isnin dan Khamis sahaja berkuat kuasa pada 25/8/2014.. tqvm




***for info, saya baru sahaja joint Hai-O marketing as agent... nanti saya akan tulis entry kenapa saya yang memang 'alergik' dengan MLM .. akhirnya joint juga as agent... 






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...