Selasa, 12 Julai 2016

Turkish delight

sampai sahaja, terus saya buka bungkusan pos laju

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Saya selamat menerima Turkish Delight, manisan traditional asli dari Turki semalam, kiriman sepupu saya Ishak yang ketika ini menetap dan bekerja di Turki.

Turkish Delight kualiti premium ini dibuat dari madu asli tanpa tambahan gula dan campuran buah-buahan dan kekacang yang sungguh enak dan berkhasiat.

Tentu sekali pilihan utama saya adalah buah delima dan kacang pistachio.

Sungguh enak rasa turkish delight ini. liut-liut kenyal, masam manis dan paling penting ia desert @ manisan yang sungguh sihat. 


antara pilihan perasa @ flavour yang saya nikmati


Manisan ini habis tidak sampai 3 jam ia berada di tangan saya.

Jika anda peminat buah-buahan dan inginkan manisan yang agak manis (sebenarnya tak manis sangat pun) tetapi sungguh sedap dan enak, anda boleh mencuba manisan ini.

Manisan ini hanya dibuat promosi 3 bulan sekali sempena kepulangan Ishak ke Malaysia setiap 3 bulan sekali. 

Berbeza Turkish delight jenama lain,  Turkish delight atau lokum yang dikirim beli oleh Ishak menggunakan madu asli tanpa tambahan gula.  (saya tidak pasti apakah ia jenama di atas atau kotak sahaja yang digunakan oleh beliau untuk diposkan kepada saya disini). 

Saya amat mengesyorkan menikmati lokum atau Turkish delight ini atas bahan-bahan seperti buah segar dan madu yang tentunya amat baik untuk kesihatan. 

Anda boleh Whatapps ke 016 276 2636 untuk membuat tempahan Turkey Delight ini.

Saya akan mengingatkan anda apabila bayaran untuk tempahan perlu di depositkan ke akaun Ishak.

Terima kasih.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...