Rabu, 27 Julai 2016

BLOGGER: PENGUNJUNG DARI RUSIA

*** untuk paparan imej yang lebih besar & jelas, sila klik imej

jumlah pengunjung yang hampir 2400 paparan

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera. 
Telah lama saya tidak mengemaskini blog ini dengan info-info bermanfaat dan khasiat-khasiat untuk dikongsikan bersama anda.

Alhamdulillah blog ini terus dibaca dan dikunjungi oleh pengunjung seluruh pelusuk dunia dan minggu-minggu kebelakangan ini ia kerap dikunjungi oleh pengunjung dari negara RUSIA.

jumlah pengujung dari Rusia yang lebih dari 1500 paparan
Paparan blog ini pada hari semalam menunjukkan hampir 2400 paparan dan lebih dari 1500 paparan datang dari negera RUSIA.

Saya tidak tahu apa yang menarik minat setiap pembaca dari luar negara (sama ada rakyat Malaysia yang menetap disana atau penduduk peribumi negara itu sendiri), saya hanya bersyukur dan berterima kasih diatas sokongan anda memilih blog ini sebagai bahan bacaan.

Menulis blog memerlukan idea dan 'ruang persendirian' untuk mendapatkan mood agar tulisan yang diluahkan seiring apa yang cuba disampaikan kepada pembaca supaya pembaca mudah memahaminya sehingga terdorong untuk sama-sama mengamalkan apa yang dikongsi oleh saya di blog ini terutama dalam pengalaman saya menggunakan produk-produk asli dan pahit manis yang dilalui.

Jujur saya katakan, tidak semua ditulis adalah sesuai dengan semua golongan dan cara hidup, ambil sahaja yang sesuai dengan anda dan tidak semua yang tidak sesuai dengan saya , tidak sesuai dengan anda. 

Terima kasih untuk anda yang terus menyokong blog ini. Jika anda masih belum menulis, masa untuk belajar menulis dari sekarang.

Terima kasih.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...