Selasa, 12 Julai 2016

BLOGGER :- JALAN TERUS


walau apa terjadi.. JALAN TERUS
Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera.

Bermula semalam 11 Julai 2016 ,  tagline blog ini bertukar untuk kali ketiga.

Diperkenalkan dengan tagline 'Journey Of Fear & Joy' untuk pertama kali pada 2hb Febuari 2013,

kemudian ditukar kepada tagline baru 'Walk In My Stilettos' ,

Kini blog yang berwajah baru ini menggunaan tagline yang lebih sesuai untuk pembaca lelaki dan wanita iaitu 

'KEEP WALKING '


Saya sering membaca wall facebook Puan Ainon Mohd pemilik rangkaian ABS yang semakin meningkat naik.

Di setiap posting beliau, beliau sering menekankan ayat ' JALAN TERUS'.

Apa sahaja yang anda lakukan hari ini, suka atau tidak jika anda telah melakukannya 'JALAN TERUS'.

Tidak perlu pandang belakang pada perkara lepas-lepas.

Menulis blog walau pada asalnya sekadar saja-saja, akhirnya saya teruskan juga sehingga kehari ini.

Sesungguhnya benar kata pujangga. .lebih baik terus berjalan perlahan dari terus berhenti dan mengalah.

Dengan tagline terbaru blog ini, saya akan lebih mengabadikan pelbagai info dan pengalaman hidup dengan anda pembaca setia blog saya ini juga mereka yang menjadikan blog saya ini sebagai antara motivasi mengharung Ekzema atau TSW juga sebagai tempat tambahan ilmu tentang pemakanan dan kesihatan.

Jutaan terima kasih kepada semua pembaca, saya akan cuba berusaha untuk terus berkongsi info dan lebih maklumat tentang diet dan kesihatan serta bahan semulajadi untuk anda selepas ini. Insyaallah.

Jutaan terima kasih atas segala sokongan.

Terima kasih.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...